دل تنگی
n i g h t - n a m a


صفحه اول
پروفايل من
قالب هاي نايت نما



چهار شنبه 26 تير 1392 | 12:7 |

دل تنگی من تمام نمی شود

همین که فکرکنم من و تو یه نفریم

دل تنگ تر می شوم برای تو



نظرات شما عزیزان:

عشـــــــق تنهایــــــــــی
ساعت18:04---28 تير 1392
سلام امدم بهت سر بزنم ...
وب قشنگی داری و مطلب زیبای که گذاشتی


صادق
ساعت12:57---26 تير 1392
زود باش،وقتروازدست نده//سلام دوست عزیز واااقعاوبلاگ زیییبایی داری//اگه میخوای روزانه درعرض 30دقیقه فقط با چندتاکلیک پول دربیاری،وبعدزیرمجموعه بگیری وبرای کلیک آنهانیز پول دربیاریپس وقتروازدست نده و فورا بیا وبلاگم وخبرم بده تا زود زود راهنماییت کنم که ثبت نام کنیونحوه ی کارم خودم بهت میگم دوست عزیزمطططمین باش اصلا ضررنمیکنیحالا وقتی اومدی تو نظرت ((آدرس وبلاگترو بده تا بیام و راهنماییت کنم))امیدوارم موفق باشی

یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: